Ett litet mess från hjärtat..... =)

Jaha.. som vanligt dålig på o blogga =)
men men...
vi var på Willys i fredags o kikade extrakt till S..
Hon o Yster skulle blanda nån drink vars namn jag glömt. dom skulle partaja på lördagen.
sen blidde de mat sen... vi kikade Min brors flickvän som var kul o bra !

image77

Sen på Lördag joggade vi ner på Waynes o skulle mumsa i oss lite frukost.
bulle o litta brownie m vaniljsås.. gott, men mätta så vi knappt kunde gå sen.
o mitt i allt joggar de in ett 50-tal från Lunds Universitet o sjunger 2 visor..
lite udda föreställning på morronkvisten.. =) men kul..
sen gick vi så sakta hemmåt.. kom hem. då blidde allt litta rörigt, fick skälla en runda på min bror me.
han skulle komma ner från Gbg, o visa upp Fjällan.. tja.. men kom aningen tidigt...
sen kulle jag ha litta folk på käk.. blidde taco o om vi orka skulle de bli stan, de blev de. =)
roligt... sen träffade jag 2 charmiga blondiner utanför carninal.. var av jag följde me den ena hem =)
deras snälla mamma kom o hämta oss... o de blidde en runda inom McDonalds...
o där va Yster på G =)

Skickade även ett mess till S på natten... =)

/Jonas

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha när man läser om man inte känner dej så kan man bli lite lätt förvirrad...mkt tjejer hit å dit haha

2008-04-15 @ 13:58:43
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0