ingen KI-Box... suck.. men kul me kotte =)

igår var de måndag... o vi skulle träna Ki-box som vanligt.. men icke. dom ringde mig.. Inställt... suck... ! !
sen ringde dom S...  så vi bokade skivstång istället, passet som é innan vårt normalt.
stress ner.. kom bara minuten för sent... då var biljetterna släppta... Iza o Ina var me, så dom var i lekrummet då vi var en runda på gymet istället. var inte lika kul då vi sett fram emot passet...
vi gick en runda när vi kom hem, en rolig runda... tramsade oss litta..
softade lite i soffan sen... till American Idol.

men innan vi kom iväg  till träningen skickade jag ett mess till någon.... =)

V... D. B.. M.. F....... ?

men é så... man kan inte styra över vissa saker o é inte så att jag känner för o pressa något eller så...
men tja....... =)
image78

var på min morronrunda mot Råå o tillbaka idag...
skickade en liten bild me texten..
DU GUNGAR MIN VÄRLD... FÅR JAG GUNGA DIN =)



/Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0