Kommentarerna hagla... :)

på Lördagkvällen var de kalas för Sofie, Iza o Hampus... image88
Yster o sofies mamma kom... de blidde kyckling taco.. Jättegott.
sen sjöng vi Singstar o drack drinkar på kvällen...

sen var de kalas på busfabriken på söndagen för Iza o Hampus..
var lyckat ... fick lite goa kommentarer av mina vänner, Dennis & Sammy..........


..............var ju bastuträff kl. 15... men missade... ja... ni kanske kan tänka er va kommentarerna löd =)
på kvällen laga sofie torsk me potatis... Jättegott faktisk... jag har annars aldrig varit så glad för torsk. 
men hon lyckas ju me allt.. ! !  *L*


 /Jonas

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va, har du inte sagt till mig att du inte tyckte om torsk...
Busfabriken, vem frågade vem? Det va INTE jag som frågade om du skulle följa med, det va DU som frågade om du fick följa med..=)

2008-04-25 @ 08:31:52
URL: http://bubbels.blogg.se/
Postat av: Jonas

Mmmmmm JAG frågade =) för att jag ville ju *S*
de vet han me... men inte lika kul o trimma om man inte förvränger de... tycker han.

=)

2008-04-25 @ 08:41:44
URL: http://absoluthbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0