Ryssar på Ryska Bilfirmor... Hmmm... =)

Tjingeling... J

Jäkla skit... =) skulle byta däck på våra bilar i fredags, min o  Sofies... skulle fått hjälp av min vän D. men där vi skulle göra de.. på liften stor de redan en bil nerplockad. Tänkte.. kan jag köra ner till en "nysvensk" o ge han typ 300 för båda bilar... går lika bra, Dennis ställer upp så mycket i allt ändå =)

Men inte nog me de... ! vi plockar av vinterdäcken på min bil.. framdäcken var slut, men ingen fara kan vi ju byta sen.... Men sommardäcken.. SHIT =) han ville inte lägga på dom, dom var helt slut, me sprickor så i princip kunde dom explodera när som.. så vi bestämde att jag kommer o lämnar den dagen efter så bytar dom o lägger om till nya däck.  Sen hem o byta o ner me Sofies....

Typiskt.. =) =) eftersom jag bytade på S sist.. så behöll ja den bilen då vi skulle handla sen. Daniel skulle ju komma o hämta Ina o Jasmine.. o han vill ju av nån anledning inte träffa mig =) undra ??? *S* tidigare ville heller inte jag, men nu... skitsamma! É ju bara min flickväns före detta o pappa ti 1 av barnen. Men men, i allafall barnstolen låg ju i S bil som jag hade... så jag fick ju komma me den innan dom körde. Så.. ja.. vi möttes ändå.. på avstånd.. han såg mig o ja han... (litta tramsigt) men men =) han såg litta butter ut när han gick mot sin bil me benen dragandes efter sig... inte en blick. (var tvungen o kommentera lite=) =)

De blir nog bättre....

Sen stack vi iväg o handla... Maxi firade 10år (tror ja) så de var massa erbjudande. Köpte vårt vanliga.. o litta annat extra.. dom hade 5 wienerbröd för 10.. kö på säkert 15m för dessa ! ! =)  vi skulle gått på bio men den vi ville se gick inte vi halv 7 så vi funderade, o S tänkte Väla en sväng.. så vi stack dit... gick litta affärer... ja köpte 3 små bläckfiskar i porslin till min ljusstake hemma... fina *L* sen blidde de lugn kväll hemma, vi käka vår sallad, räkor. Vi hade köpt varsin räkbakelse me på maxi =) sen kika vi på "over her dead body" me Eva Longoria.. den var rolig..

LÖRDAGEN.... Strålande väder.. ! vi skulle gå ner o äta frukost på Waynes me Yster. Så vi körde o lämna min bil på Gåsebäck.. sen gick vi vidare. S såg dom som jobbade.. Ryssar tror jag de é.. hon sa  " Shit dom ser ju ut som dom jobbar på ryska bilfirmor"  hon menade bilfilmer.. typ Maffia, men när hon sa de =) sen hämta de o iväg till Höganäs Vårmaknad. Mellanåt var de jäkligt varmt o gott. Precis när vi kom dit träffade vi Dennis, Blanka, Mega o Diana... =) Sen gick vi litta i stan när vi kom hem, vi satte oss på en uteservering o käka lite innan vi gick hem..  På Kvällen sen var de dags för Boris Vernissage.. vi kom dit vi 19.. Yster skjutsade oss. É väl inte min grej egentligen, men de var trevligt. Fick man välja en tavla som man får sen.. var en del fina =) kommer bilder sen vilka vi valde... o varför =)


/Jonas


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej nej nej, det skulle ju vara att han den ena såg ut som en från ryska maffian, att han kunde dra fram ett automatvapen när hom, och massa knark i däcken typ.
Det såg ut som hämtat ur en film juh
Me dont like tjat kind of lokaler

2008-04-28 @ 11:51:28
URL: http://bubbels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0