Why ??

Heeej !

Har inte skrivit på ett tag nu, lite för att humöret inte har varit på topp... mycket som varit både rörigt... ledsamt ooroligt.... Gjorde mina fel.. o de höll på o kosta mig mycket, nämligen den jag älskar. pratade me Henns kompis som vilseledde mig helt, massa lögner o hittepå... för att förstöra mellan oss. man kan inte styra över sina känslor, men de é inte OK att ge sig efter sina kompisars respektive.. vilket var vad denna person gjorde ! inte bättre.. denna é sambo dessutom.. ja.. skulle kunna berätta mycket om detta, men orkar inte. dom som é berörda vet ! !

Men kan inte låta bli o fundera ibland varför ?? o hur kunde jag....  

Sen en sak jag måste tycka...  Hennes Sambo blev irriterad när han fick veta..
men på min Sofie, o varför detta ?? hon é bara ärlig....
förstår att han inte é på topp, men ta tag i problemet !
som bor under samma tak !
Skönt att de kom fram.. ! vill ha o ger hundra ÄRLIGHET i mitt förhållande me min tjej.. =)

SOFIE... Hjärtat mitt ! ! 4-ever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0