3 mot 1.... inte snällt =)

Lördagen efter vi vaknat till liv o så... begav vi oss ut till Råå... La oss litta på filten, blåste lite, men blev ändå en stund.. grillade lite korv .. hade me datorn så sofie o jag kikade lite musik..
sen kom de 2 ankor... söta... men é dom de när dom står väldigt nära o väldigt hungriga =)

image112

När vi kom hem satte vi oss på altanen... ja grejade lite musik..
o sofie lekte me min mobil *S* ändrade o hade sig.. 
GULLIGT =) é de konstigt man é så kär som man é ....

image114
SÅ NU HAR JAG DENNA SOM BAKGRUND I MIN MOBIL =)


Yster kom sen vi halv 6... vi skulle grilla vilket blev väldigt gott =) Tomas kom me förbi en stund lagom till vi hade grillat bananer me choklad i.... Mmmmm...

sen fixade vi me lite musik till min fest.. inte kul när dom var 3 mot 1... Hmmm... *L*
men men... Sofie o Yster skulle ha me sig en "just in case" skiva ifall att =)
sen spelade vi buzz på kvällen... forlorade som vanligt... men de var en riktigt trevlig kväll ! !
men mumsade för mycket som vanligt när de é lördag =)


SÖNDAGEN gick vi ner till stan... kikade åhlens o lite så... fick ju våra steg.
sen stack jag ut en sväng till båten o fixade lite.. sofie stack till väla.
sen kikade vi på film på kvällen...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men suck du har ju cp nokia då blir inte hela bilden som bakgrund, det ska ju se ut så som det gör här på bloggen juh..

2008-05-20 @ 13:51:01
URL: http://bubbels.blogg.se/
Postat av: Jonas

Mmmm..... *S*
nästa blir en ericsson.. =)
så vi kan skicka aninmerat till varann...

2008-05-20 @ 14:13:45
URL: http://absoluthbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0