Förra helgen... =)

Ja... missade o blogga helt förra helgen... eller ja hade inte lust... orka inte.
men har fått mycket glädje i mitt liv nu =)

LÖRDAGEN så vakna vi hyfsat.. Flickvännen o yster skulle köra till Malmö o shoppa.. själv skulle ja ut o fortsätta me båten som snart é klar.. för sjösättning *L*
sen framåt eftermiddagen stack jag o min vän Boris ner o kika lite på Springtime. några från jobbet skulle springa.... Hem.... Boris o Lotta hängde me hem.. drack lite vin, öl o så.. Sofie o yster kom förbi en sväng =) hämtade turkisk peppar-shot... dom skulle me partaja på kvällen o gå ut. De var litta fest me jobb sen på Wallmans framåt kvällen me mat o show.. en riktig höjdare.. go mat. (dock inget för dom som é hungriga) =) o riktigt bra show...

image105

Sen framåt natten efter middag o litta party me jobb träffade jag sofie o anna. ja o några på jobb gick vidare till Harrys o dom tillbaka till cardinal... men dom kom igen en sväng =)
då fota anna de underbara paret *L*
nästan nyktra...



Sen jätteförvirrad när jag kom hem... fatta inget.. Deras snälla mamma hämtade oss.. kom innanför dörren.. tänkte Shit, var é min jack-biljett från harrys, ringde en kompis o fråga om han var kvar i stan, sofie messade yster o hennes mamma som gick o letade i bilen.. o jag kikade på garageuppfarten.. suck =) fick ju gå o lägga oss... sen tänkte vi när vi vakna, om ja nu glömde jackan ?? hur kunde ja öppna o gå in först om jag hade nycklarna i jackan.. ? jo.. för jag hängt den där jag bruka =)

SAY NO MORE ! !

/Jonas


Kommentarer
Postat av: Sofie

shit, la du in den bilden=)

2008-05-20 @ 13:52:09
URL: http://bubbels.blogg.se/
Postat av: Jonas

Mmmmmm gjorde jag =)

2008-05-20 @ 14:15:23
URL: http://absoluthbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0