SHIT..... nu närmar de sig... snart 30 =)

som min kära flickvän kämpar även jag mot vågen...  o har ju tappat en del kilo.. 27 rättare sagt... snart nått mitt sista mål... -30kg hoppas kunna vara där till nästa lördag då jag firar min 30års dag... hade varit lite skoj =)
sen é de muskler som ska tränas... vilket jag redan gör.. försöker i den mån vi kan att hålla oss till 3dgr i veckan.. men har varit litta dåligt me de sista tiden pga inställda pass m.m

image115

Men vi kämpar för o vara fit for beach 2008 =)
man vill ju vara i trim o i form för den man älskar... vara WOW... 
sen även för sin egen del.

Kommentarer
Postat av: Sofie

M sen räcker det.... inte fint med spinkig...men muskler me like... armar
Duktig du varit i alla fall

2008-05-20 @ 13:50:10
URL: http://bubbels.blogg.se/
Postat av: Jonas

Japp.... sen räcker de =)
du é me duktig hjärtat...

2008-05-20 @ 14:12:31
URL: http://absoluthbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0